Thumb 8656cdc5e68f790f618d43cfd6e182752ca47183
Ffed586d77af6fc6a0e38b560ca7439b09e90efc

Stichting Bio Vakantieoord

Ik collecteer omdat:

Koste wat het kost, iedereen een fijne vakantie wil!

Een weekje erop uitgaan is voor gezinnen met een complex gehandicapt kind niet vanzelfsprekend. Ze zijn immers altijd - 24/7 - afhankelijk van de juiste zorg, hulpmiddelen en een aangepaste omgeving.

Het Bio Vakantieoord heeft álle voorzieningen 'in huis' voor een fijne vakantie. Bovendien is er een manege, een zwembad, een bioscoop en zijn er tal van speeltoestellen: alles volledig toegespitst op de beperkingen van het kind. Een professioneel, gastvrij team staat voor hen klaar met originele, gezellige en uitdagende activiteiten.

Bio weet hoe graag ook gezinnen met een gehandicapt kind op vakantie willen. En hoe nodig dit is. Tijdens een verblijf bij Bio is de handicap van hun kind eens even niet leidend in hun leven. Sámen kunnen zij, dankzij alle aanpassingen in het park, de faciliteiten op maat en de aanwezige hulpmiddelen in en rond de vakantiewoningen, genieten van een ontspannen vakantie in een natuurlijke omgeving.

Wij hanteren een prijsbeleid dat is afgestemd op de financiële draagkracht van onze vakantiegasten. Het Bio Vakantieoord brengt slechts 30% van de prijs in rekening bij de gasten. Daarnaast zijn we afhankelijk van giften en donaties.

Om de vakantie voor hen betaalbaar te houden, is jouw hulp nodig. Help je mee?

Koste wat het kost. Iedereen een fijne vakantie.

donaties

ingezameld